Nepričakovani izpadi povzročajo stroške in preprečujejo izpolnjevanje obveznosti do strank.
Pri družbi IVECO počnemo vse, kar je mogoče, da bi vaše vozilo ostalo na cesti, pripravljeno, kadar koli ga potrebujete. V ta namen smo razvili odličen nabor storitev, ki so osredotočene na zmanjšanje nenačrtovanih izpadov in povečanje razpoložljivosti.
Zahvaljujoč našemu sodelovanju z mrežo trgovcev IVECO in telematskimi storitvami lahko zagotovimo spremljanje vozila v realnem času in diagnostiko na daljavo. Poleg tega lahko na podlagi trenutne uporabe in stanja vozila svetujemo glede načrtovanih posegov, da bi se izognili nenačrtovanim postankom v servisnih delavnicah.
Vse to zagotavlja večjo razpoložljivost vozil, prihranek časa in stroškov za vaše podjetje, večjo produktivnost in nenazadnje večji uspeh.
Donosnost in uspeh vašega podjetja sta odvisna tudi od tega, kako dobro deluje vaše vozilo. IVECO je razvil storitve, katerih cilj je čim bolj povečati razpoložljivost vozil in se izogniti nepričakovanim izpadom, zaradi katerih vaše podjetje izgublja prihodke in ustvarja stroške.
Povezovalni modul IVECO in Sistem za spremljanje časa delovanja IVECO
Vaša vozila, opremljena z aktivnim povezovalnim modulom, nenehno pošiljajo podatke v sistem za spremljanje časa delovanja IVECO, ki v realnem času analizira stanje vaših vozil in nekaterih njihovih komponent, kot so akumulator, filtri, zavorne ploščice in zavore. Če se odkrijejo nepravilnosti, se proaktivno opozorilo pošlje centru IVECO za pomoč strankam pri zagotavljanju brezhibnega delovanja, ki ustrezno ukrepa, da se prepreči morebitno okvaro.
Center za zagotavljanje brezhibnega delovanja IVECO in servisna mreža IVECO
V primeru nepravilnosti, ki bi lahko povzročila nepričakovan izpad, Center za zagotavljanje brezhibnega delovanja IVECO proaktivno stopi v stik z najbližjim servisnim centrom IVECO, ki vas bo obvestil, da je treba načrtovati postanek, da preprečite okvaro.
Da bi bila proaktivna opozorila še natančnejša, se lahko servisni center IVECO z vašim soglasjem na daljavo poveže z vašim vozilom in pridobi dodatne informacije o težavah ter tako vnaprej pripravi potrebne nadomestne dele in orodje, s čimer se skrajša čas postanka v delavnici.
Center za zagotavljanje brezhibnega delovanja IVECO ima sedež v Torinu. Ekipa 80 operaterjev lahko zagotovi takojšen odziv v 10 jezikih ter komunicira z vami in servisnimi centri IVECO ter tako odpravi jezikovne ovire.
Z našo storitvijo upravljanja in spremljanja vozil nam je do zdaj uspelo zmanjšati nepričakovane izpade kar za 20 %.
Težava z vozilom, ki ustavi poslovanje vašega podjetja, pomeni izgubo časa in delovnih priložnosti. Pomoč na daljavo IVECO odpravlja potrebo po izvajanju diagnostičnih postopkov v delavnici, kar zmanjšuje čas zastoja in povečuje učinkovitost upravljanja popravil.
Storitev pomoči na daljavo (RAS) in funkcija prek zraka „Over-the-Air“ omogočata celo reševanje težav na daljavo, kar vam omogoča, da se čim prej vrnete na cesto.
Diagnostika na daljavo za skrajšanje časa popravila
Storitev pomoči na daljavo IVECO servisnim centrom IVECO omogoča, da se na daljavo povežejo z vašim vozilom in preverijo zgodovino napak, spremljajo parametre vozila, spreminjajo konfiguracije in izvajajo posodobitve programske opreme krmilne enote prek možnosti „Over-the-Air“.
Z vašim soglasjem bo servisno osebje ali tehnik v servisnem centru IVECO za vsako sejo RAS uporabil posebno kodo PIN, se povezal z vozilom in samodejno odpravil morebitne težave kar po zraku, vi pa se boste lahko takoj vrnili na cesto.
Poleg tega storitev pomoči na daljavo (RAS) serviserju servisnega centra IVECO omogoča, da vnaprej pripravi potrebne nadomestne dele in orodje za popravilo, s čimer se znatno skrajša čas postanka v delavnici.
Obisk servisne delavnice zaradi posodobitve programske opreme vozila zahteva veliko časa in lahko pomeni izgubo produktivnosti. Nova storitev IVECO „Over-the-Air“ vam omogoča, da programsko opremo vozila posodobite samostojno in kadar koli vam ustreza. Ta rešitev prihrani čas in zagotavlja, da je vaše vozilo nenehno posodobljeno in visoko zmogljivo, brez potrebe po postankih v delavnici.
Posodabljanje vozil na poti
IVECO „Over-the-Air“ pomaga ohranjati učinkovitost in produktivnost vašega voznega parka. Ta funkcija, ki je na voljo v vseh vozilih Daily in seriji vozil IVECO WAY, opremljenih z aktivnim povezovalnim modulom, je enostavna za uporabo in omogoča hitro posodobitev programske opreme, ne da bi bilo treba obiskati servisno delavnico. Posodobitev lahko prenesete in namestite kjer koli in kadar koli, traja pa le nekaj minut, če je vozilo varno parkirano.
Za prejemanje sporočil o razpoložljivi posodobitvi morate biti registrirani z računom IVECO ON, ki je povezan z vašimi vozili, za namestitev pa lahko uporabite sistem za obveščanje in sprostitev ali aplikacijo IVECO Easy.
Učinkovita podpora je pomembna za čim večjo razpoložljivost vašega vozila in zagotavljanje neprekinjenega poslovanja. IVECO vam pomaga s hitrimi rešitvami tako, da vaša vozila lahko ostanejo na cesti. Center za zagotavljanje brezhibnega delovanja je na voljo 24 ur na dan, 7 dni na teden in nudi pomoč v 36 evropskih državah.
Vedno vam stoji ob strani, 24 ur na dan, 7 dni v tednu
3 NAČINI SODELOVANJA S STORITVIJO 24-URNE ASISTENCE
V primeru okvare se lahko s storitvijo 24-urne asistence IVECO povežete na tri načine:
• s klicem na brezplačno številko 0080048326000
• s prenosom lokacije vozila s preprostim klikom prek vgrajenega telematskega sistema
• z uporabo aplikacije IVECO Non-Stop: pomoč je vedno na voljo.
Center za zagotavljanje brezhibnega delovanja IVECO
Storitev 24-urne asistence zagotavlja ekipa 80 operaterjev, ki se lahko takoj odzovejo v 24 jezikih, odpravijo jezikovne ovire ter komunicirajo z vami in servisnimi centri IVECO. Center za zagotavljanje brezhibnega delovanja IVECO aktivira servisni center IVECO, ki je najbližji lokaciji okvare. Med postopkom nudenja asistence vas Center za zagotavljanje brezhibnega delovanja obvešča o napredku in poskrbi, da se vaše vozilo čim prej vrne k svoji nalogi.
APLIKACIJA IVECO NON-STOP
Aplikacijo IVECO Non-Stop lahko uporabljate ne le v nujnih primerih, temveč tudi za rezervacijo storitev popravila vozila. Izberite čas in kraj, aplikacija pa bo potrdila rezervacijo."
Pri upravljanju vašega podjetja pričakujete, da bo vozilo vedno na voljo, ko ga potrebujete. Prav tako pa se zavedate, da se lahko pri velikem obsegu dela zgodijo nepričakovani dogodki. In ko se to zgodi, morate hitro ukrepati.
Prednostna naloga skupine IVECO je, da vam zagotovimo brezskrbnost, saj bomo v primeru nepričakovanih dogodkov nemudoma ukrepali tako, da se čim prej vrnete na cesto, pri tem pa poskrbeli za dva najpomembnejša vira: voznika in vozilo.
IVECO TOPCARE je vrhunska asistenčna storitev za vozila, ki so povezana s povezovalnim modulom, ki je na voljo za celotno serijo vozil IVECO WAY, pri čemer zagotavlja pomoč vozilu in vozniku v primeru nenačrtovanih vzdrževalnih posegov.
IVECO TOPCARE je prednostna storitev vzdrževanja in skrbi za voznike. Zahteva aktivni povezovalni modul in sistem sledenja s funkcijo geolokacij*.
PREDNOSTNI DOSTOP
Ko vstopite v eno od naših delavnic, bo zaradi sistema sledenja s funkcijo geolokacij center za zagotavljanje brezhibnega delovanja IVECO prejel takojšnje opozorilo za prednostno reševanje okvare vašega vozila. Center za brezhibno delovanje IVECO je neposredno povezan z mrežo več kot 1600 servisnih centrov IVECO po vsej Evropi, ki so usposobljeni za odpravljanje težav 24 ur na dan.
Opozorilo samodejno sproži postopek dobave nadomestnih delov in aktivacijo usposobljenih strokovnjakov na diagnostičnih področjih, ki si prizadevajo skrajšati čas izpada vozila. Poleg tega boste stalno prejemali posodobitve o stanju popravila.
SKRB ZA VOZNIKA
Če bi popravilo trajalo dlje od pričakovanega, medtem ko ste zdoma, bomo poskrbeli za vse in vam omogočili čim bolj udoben počitek s pomočjo številnih gostinskih storitev (hotel, prehrana, prevoz, zdravstvena oskrba in parkiranje). V primeru lažje bolezni voznika je na voljo tudi zdravniška pomoč.
* TOP CARE je na voljo za težka vozila, opremljena s povezovalnim modulom in podpisano izjavo o povezljivosti, ter je za 3 leta povezana s paketoma Elements M&R 2XL in 3XL.
Z našimi načrti vzdrževanja in popravil zaščitite vrednost in zmogljivost svojih vozil ter svojo poslovno produktivnost.
Z našo usposobljeno delovno silo in visokokakovostnimi originalnimi deli IVECO boste povečali razpoložljivost svojih vozil.
VZDRŽEVANJE
Vzdrževanje in menjava maziv, olj in tekočin v skladu s priročnikom za vzdrževanje in popravila.
POGONSKI SKLOP
Vključuje popravila motorja, sistema za vbrizgavanje goriva, menjalnika, pogonske kardanske gredi in osi.
POGONSKI SKLOP PLUS (NOVO!)
Zagotavlja srednjo raven zaščite, saj popravilom, zajetim v pogodbi POGONSKI SKLOP, dodaja popravila izpušnega sistema, zaganjalnika in alternatorja, drugih komponent menjalnika, električnih komponent in odjemnikov Multipower.
CELOVITO POPRAVILO
Zagotavlja še večji obseg popravil, saj razširja pogodbo POGONSKI SKLOP PLUS s popravili zavornega sistema (razen obrabnih delov), valja sklopke, vzmetenja, grelnika, klimatske naprave in zračnega kompresorja.
OBRABA
Vključuje sklopko, zavorne ploščice, zavorne kolute, zavorne bobne ali zavorne obloge za bobnaste zavore.
Prednosti uporabe paketov z elementi
• Visoka razpoložljivost vozila zaradi popolne uporabe načrta vzdrževanja, ki ga je določil IVECO, in učinkovitejši postopek popravil.
• Visokokakovostno vzdrževanje in popravila z originalnimi nadomestnimi deli v specializirani asistenčni mreži IVECO.
• Višja preostala vrednost za stranko, da zaščiti vrednost svoje naložbe.
• Jasni, opredeljeni stroški, ki so enakomerno porazdeljeni skozi čas. Poenostavljeno upravljanje proračuna
• Manj upravnih dejavnosti.
Izpadom se ni mogoče popolnoma izogniti, lahko pa jih kar najbolje upravljate.
IVECO spremlja vozilo in njegove komponente ter na podlagi dejanske uporabe vozila in preostale življenjske dobe sestavnih delov oblikuje prilagodljiv in prilagojen načrt vzdrževanja, da bi nenehno optimiziral vzdrževalne intervale in zmanjšal stroške.
Če eden od naslednjih sestavnih delov – motorno olje (EO), zračni filter (AF) ali gorivni filter (FF) – potrebuje preventivno vzdrževanje, se servisni točki IVECO pošlje opozorilo o vzdrževanju, ki bo stopila v stik z vami in določila naslednji poseg glede na vaše poti in dejavnost vozila.
* Prilagodljivo vzdrževanje je na voljo za serijo vozil IVECO WAY z dizelskimi motorji Cursor 11 in Cursor 13.
PLAČILO NA UPORABO*
Plačujete samo za uporabo v realnem času. Tako prilagojeno. Tako enostavno!
Storitev „Plačilo na uporabo“ je na voljo za vozila Daily od ML 2019 s povezovalnim modulom in pogodbo za vzdrževanje in popravila 2XL ali 3XL IVECO. Zagotovili boste, da boste plačali glede na dejansko nalogo vozila in dejanske prevožene kilometre ter morda prihranili denar v primerjavi z začetnim stroškom M&R. Tudi če je začetna količina prevoženih kilometrov iz pogodbe presežena, ste lahko mirni, da bo vozilo s pogodbo M&R zajeto v kritje.
Kritične komponente ne bodo več vzrok za zaskrbljenost.
IVECO ponuja storitev podaljšane garancije, ki vključuje elemente paketov Pogonski sklop, Pogonski sklop Plus in Celovito popravilo, ki jih lahko modularno izberete glede na svoje potrebe.
Obrnite se na najbližjega trgovca, da bi izvedeli več o storitvah, ki so na voljo za vaše vozilo, in izberite popolno pogodbo za svoje podjetje.